środa, 31 stycznia 2018

ROZDZIAŁ IV

          Nie lubię deszczu.

      Nienawidzę takich wieczorów, gdy siedzę sama w domu, za oknem panuje ciemność, a w dach na ostatnim piętrze bloku uderza deszcz. Wieje. Jest zimniej niż przy lekko minusowej temperaturze i słońcu. W takie wieczory jedyne co mnie ratuje to moje domowe spa :)
     Na twarz nakładam maseczkę, nogi wkładam w gorącą wodę, popijam ciepłą herbatkę i oglądam jakiś film. Czy może być coś lepszego? Chyba nie.
Do moich potrzeb idealnie wpasowały się produkty z BINGOSPA. Moja cudowna maseczka błotna z zieloną glinką ładnie oczyszcza pory, pozostawiając delikatnie wygładzoną buźkę, a kremowa kąpiel o zapachu czekolady z pomarańczą niesamowicie mnie relaksuje. To są chyba moje dwa ulubione produkty. Nie wyobrażam sobie gorącej kąpieli w zimny styczniowy wieczór bez płynu BINGOSPA.


   Przedtem nie znałam tej firmy, musiałam więc zaryzykować. Maseczka ma 150g, jest w prostej buteleczce z pompką (uwielbiam!), jest mega wydajna, bo nakłada się tylko cienką warstwę. Pomaga, widać, nie mam pojęcia jak z cerą w złym stanie, bo ja z moją nie mam wielu problemów :) Ma neutralny zapach, praktycznie nie widać jej na twarzy. Kosztuje ona około 13 zł, ja zamawiałam na stronie ekobieca.pl. Nie zapycha ani nie wysusza mi twarzy, dlatego właśnie ją lubię! Co mogę jeszcze powiedzieć? Że polecam, jesli ktoś chce urządzić swoje domowe spa w domu!
BINGOSPA oferuje nam wiele innych maseczek, niestety nie miałam okazji ich wypróbować. Jednak jeśli to się zdarzy, wtedy spokojnie będę mogła wypowiedzieć się także o innych.



ZALETY:
+neutralny zapach
+dość tania
+nie podrażnia
+nie wysusza
+ma super buteleczkę (z pompką!)
+działa!! (na mnie na pewno)


WADY:
Jak dla mnie brak :)

OCENA: 7/10


      Przejdę teraz do płynu 'KREMOWA KĄPIEL CZEKOLADOWA Z POMARAŃCZĄ'
Co o nim myślę? Skład co prawda ma jaki ma, dlatego nie używam go na co dzień (TYLKO GORĄCE KĄPIELE ZIMĄ), nie jest super naturalny, ma sls. Ale jako, że dodaję go do kąpieli nie robi mi to raz na jakiś czas różnicy :) Ma super zapach, naprawdę mega mocny! Ładnie się pieni, rozluźnia. Czy polecam? Jako tako, miałam wiele lepszych płynów, tu przekonuje mnie sam zapach, a to chyba zbyt mało, żeby uważać coś za super produkt :)


ZALETY:
+zapach
+ładnie się pieni
+ma dość spoko konsystencję


WADY:
-skład
-dość drogi jak na działanie (ok 13 zł)
-buteleczka, która notorycznie trzeba odkręcać metalową nakretką

4/10


          Czas iść zjeść kurczaka z frytkami, no bo po co mi to całe bycie fit?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz