piątek, 23 lutego 2018

ROZDZIAŁ V

   Wreszcie przyszła zima, a ja myślałam, że to czas na wiosnę. 

Nie wychodzę z domu i testuje nowe produkty. Tym razem  przedstawiam wam Spray do łazienek Voiger.
   Co o nim myślę? Ma przepiękny zapach, który zostaje na długo, ale niestety jest mocno średni.
Tak jak poradził sobie świetnie z plamami od pasty, zaciekami i osadem, tak trudniejsze plamy niestety go pokonały. Dobrze czyści lustro i szkło. Myślę jednak, że jest wiele lepszych płynów niż ten. Jeśli miałabym kupić go ponownie, to raczej bym tego nie zrobiła. Mam o wiele większe wymagania i jedyne co mnie w nim urzekło to właśnie ten wyżej wymieniony, przepiękny i poziomkowy zapach.
    Jego działanie można zobaczyć na filmie poniżej, to są właśnie te "lżejsze" plamy, z którymi dał rade.
Moja ocena 4/10
ZALETY:
-Zapach
-Usuwa łatwiejsze plamy
-Nie szczypie w ręce
-Dobrze czyści szkło i lustra


WADY:
-Nie czyści plam, które są troszkę bardziej wymagające niż zacieki czy pasta do zębów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz